2010-01-06

Satt just och tittade i gamla e-postmeddelanden och hittade en sån där störig lista som man inte kan låta bli att kryssa i och sedan jämföra med andras.
Jag brukar alltid fundera på historierna bakom livsödena - typ; hur gick det till när han/hon såg någon dö? Varför har inte hon barn?
Ja, ni fattar...
Hur som helst fick jag lust att kryssa i en sån här lista och om någon funderar över mina svar, så är det bara att fråga! *skratt*

Jag har:
(X) snott hela den här listan !!!
( ) har barn
(X) vill ha barn
(x) rökt (men slutat obs! egen not.)
( ) snusat
(x) varit full
( ) hånglat med någon av samma kön.
(X) varit kär
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån.
(X) haft känslor för någon som inte känt likadant
( ) blivit arresterad
(X) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
(x) varit kär i en lärare
( ) varit kär i en elev
( ) skolkat
(x) sett någon dö
( ) spytt i en bar
( ) ätit sushi.
( ) åkt snowboard.
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande.
(x) tagit smärtstillande
(X) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(X) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(X) byggt ett sandslott
(X) hoppat i en vattenpöl
(X) hoppat i en lövhög
( ) åkt släde
(x)fuskat när jag spelat spel
(X) varit ensam
( ) använt ett falskt id
(X) tittat på en solnedgång
(X) rört en orm
(X) sovit under stjärnorna
(X) blivit kittlad
(X) blivit missförstådd
( ) tagit hand om ett råddjur eller en get
(X) vunnit en tävling
( ) blivit avstängd från skolan
(X) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) hatat mitt utseende
(X) lekt polis och rånare
(x) sjungit karaoke
(X) betalat för mat med bara mynt
(X) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(X) busringt
(X) fångat en snöflinga på tungan
(X) gjort upp eld
(x) ätit hund/katt-mat
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
( ) kysst en spegel
(X) sjungit i duschen
(x) drömt att jag gift mig med någon
(X) limmat fast min hand i något.
( ) fastnat med tungan i en lyktstolpe
( ) kysst en fisk
(X) suttit på ett tak
( ) skrikit så att jag inte fått luft
(X) stannat uppe hela natten
(x) inte duschat på en vecka.
(X) klättrat i träd
(X) haft en koja
(x) skruvat isär något för att se hur det fungerar
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( ) brutit ett ben (ben som i skelett)
(X) skrattat så mycket att jag grät
(X) gråtit så mycket att jag skrattade
( ) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(X) glömt någons namn
(X) sovit naken
(X) lagat mat över öppen eld (förutom korvgrillning)
(x) sabbat garantin på någon sak genom att skruva isär den
(x) laddat hem musik eller film olagligt
(x) vält med en kanot
(x) skrivit en egen låt
(X) spelat något instrument

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hi I'd like to thank you for such a great quality site!
Just thought this is a nice way to make my first post!

Sincerely,
Sage Brand
if you're ever bored check out my site!
[url=http://www.partyopedia.com/Homepage/new-years-party-supplies.html]new years Party Supplies[/url].

Anonym sa...

Greetings www.blogger.com dudes.

Are you looking to get your Online Store [b]Indexed on top of Google[/b] search engine? Maybe you are looking to get more traffic? We have the ideal solution for you! We offer you an exclusive chance to experiance the knowledge of our [b][url=http://xrumer-blast.com/marketplace/xrumer-products/]Xrumer Experts[/url][/b]. [url=http://www.xrumer-blast.com][img]http://xrumer-blast.com/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif[/img][/url]

It is NOT spam! This is a human made post created specifically to demonstrate the power of our automated software and its potential of getting to wide variety of audience in an effective and time saving manner.

We are a group of veteran [b][url=http://xrumer-blast.com/about-xrumer-blast-com/]Internet Marketers[/url][/b] and [b]Search Engine Optimization Experts[/b] that provide [b]Affordable, High Quality, [url=http://xrumer-blast.com/marketplace/seo-products/]Search Engine Optimization Service[/url][/b]. Post your message on thousands of forums, message boards, blogs and journals and gain organic traffic in a matter of days! With the help of our [b][url=http://xrumerblast.livejournal.com/]Search Engine Optimization Experts[/url][/b] your [b]Store URL[/b] can appear on [b]6150[/b] forums and journals. Receive almost instant growth of your search engine rank, Get thousands of quality backlinks directly to your Blog without lifting a finger!

Our goal is simple; we want to make you and your website on the top of every search engine so you and your family can enjoy the comfort of steady, automatic income without leaving your home. Trough our [b][url=http://xrumer-blast.com/contact-xrumer-blast-com/]SEO Advice[/url][/b] you will get one of the best support seen in the industry. As part of our [b]Search Engine Optimization Services[/b], we take care of everything for you, from Optimizing your Website for search engines all through ranking your Blog on the first page of your MSN.

For more information regarding [b]Search Engine Optimiztion[/b] and [b]Xrumer Blast Services[/b] visit [b][url=http://xrumerservice.livejournal.com/]Xrumer Services[/url][/b]. Our site includes everything you need to order your first [b]Xrumer Blast[/b], you can create the most appropriate message (Project) to suit your Website, send us the information and after the payment clearance we will start working immediatly!

[url=http://xrumer-blast.com/marketplace/][img]http://xrumer-blast.com/wp-content/uploads/Xrumer-Blast-Logo.png[/img][/url]