2008-01-27

Natten mellan lördag / söndag

Har precis kommit hem från spelning på Hotell Dalsland.
Ska spela där nästa helg också, så vi kunde låta grejerna stå kvar.
Skönt! Det var bara att åka hem.
Här kommer lite nya bilder - de är tagna i kväll, så där ser ni att jag klippt håret!


Sminkning inför kvällen... En öl i logen innan spelning Gert sjunger för fulla halsar

Playing the saxophone...

En som också skulle behöva klippa håret är Gert...
Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag vände mig om för att sjunga mot honom under en låt och då såg jag att tårarna rann på honom.
Oj, tänkte jag, det var förskräckligt vad han tyckte detta var vackert.
Konstigare blev det när han inte slutade gråta.
-Vad f-n är det med dig? viskade jag.
-Jag sitter ju för i he---vete fast med näshåren i mikrofonen! väste han tillbaka!!!!

Kram på er!

Inga kommentarer: