2008-01-26

Jobbigt, eller kanske rentav kul?

Fick en förfrågan via en dansbandssida om jag inte kunde svara på frågorna nedan. Min första reaktion var; NEJ, men sedan ångrade jag mig och tänkte; - Varför inte? Om ni INTE vill läsa, kan ni bara logga ur och gå vidare i sajberspejs...
Till dig som undrade; -Här kommer svaren:

1. Värsta känslan? Ångest - att inte räcka till.
2. Bästa känslan? Att älska och bli älskad.
3. Din första tanke när du vaknar? *nynnar* "Guten Morgen, Guten Morgen, Guten Morgen Sonnen schein"... Redan??? Jag somnade ju nyss???
4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon? Beror på vem som ringer... Alltså, mina signaler är anpassade efter mina kontakter.
5. Har du någonsin varit kär? Ja. Och det är jag fortfarande. Jag har träffat mannen i mitt liv och han är här för att stanna.
6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum? Högtalare. Bokhyllor med pärmar och böcker.
7. Vad har du under sängen? Extra kuddar och täcken. Leksaker...
8. Ser på? CSI & Ugly Betty
9. Lyssnar på? Magnus Uggla
10. Skriv nått smart! Det överlämnar jag åt någon annan.
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem? Vem som helst? Känd eller okänd? Okänd först då: Morfar, mormor och min morbror. Oj, vad jag saknar er. Kändis: Magnus Uggla, Magnus Uggla, Magnus Uggla...
12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? "Te quiero, para siempre... "
13. Vad vill du bli när du blir stor? Vandrarhemsvärd på Teneriffa.
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig? Ingen aning
15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? När Gert och jag gifte oss.
16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i? Dans
17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan? Ingen
18. Vilken superhjältekraft vill du ha? Att kunna värma upp saker, typ att kunna sätta eld på saker och ting. Då kan man alltid laga mat och få värme, eller hur?
19. Vad är du beroende av? Saltlakrits & min make
20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Hur många saker får man välja? Fiskespö, filt, presenning, 100 tändare

Inga kommentarer: