2008-01-21

Födelsedagsbarn

Sitter här och funderar på vad min käre make vill ha i födelsedagspresent.
Frågar jag honom, så säger han alltid att han redan har fått allt han vill ha och att han är nöjd. Det är jättejobbigt. Jag VET att det finns saker han önskar sig; t.ex. om det är någon ny skiva som är släppt av någon artist han gillar. Jag har köpt Björn Skifs senaste cd, för den tror jag han vill ha. Men, så tråkigt att bara få en cd i present. Blommor? Jo, visst. Men det får han alltid.
Sedan är det ett annat problem också; Vi bor i Dals-Ed! Det är inte så lätt att hitta roliga presenter här i byn - och hittar man något, ja, då vet gubben direkt att - jaha, den kostar si och så mycket på Karlsson's. Suck...
Idéer, någon?
Jag har bara 2 dagar på mig.

Jag har i övrigt haft en väldigt bra dag. Jag har vikarierat i några musikklasser och vi har haft jätteskojigt. Det är väldigt spännande att få lära känna mina spanska-elever musikaliskt. Det var flera stycken i sexan som älskar dansband, vilket jag inte hade en aning om!
Nu är det snart dags för dagens motion, och det ska jag säga, att det behövs mycket motion idag, med tanke på helgens svullande! Huvva! Ni ska bara veta hur mycket kaloriångest jag har idag.

Kram på er!

Inga kommentarer: