2008-12-03

Rastlös och tankarna flyger omkring...

Sitter hemma.
Har fått sjukskriva mig pga influensan som vi hade med oss från Teneriffa.
Har alltid svårt att varva ner, så jag får försöka hitta på något jag kan göra som inte tar på krafterna för mycket.
Kanske ska jag ta och trycka upp ett gäng cd-skivor till Tom Nordbloms? Ja, det tror jag. Tom behöver ju nya nu inför julen. Han hade också önskemål om att få omslaget omgjort. Fräscha till det med någon ny bild, kanske... Vi får se.

Usch vad ont i bröstet och lungorna jag har. Och snoren rinner. Huvva. Hur ska det gå till helgen? Har ju julbordsspelningarna att tänka på. Kan knappt svara i telefonen, bara kraxar.

Och inte har jag kunnat adventspynta på vandrarhemmet än. Jag orkar inte ta mig ur huset.Trist.

Å andra sidan får jag ju vila batterierna på det här viset. Det kanske finns en mening med allt. Jag har ju haft alldeles för mycket att göra det senaste året.

Kram på er, alla!

Inga kommentarer: