2008-10-20

Fryser om fingrarna

Idag är det uggigt ute. Det stormar och regnar - fy bubblan. Vi har påbörjat höstens decinfektioner av sängarna på vandrarhemmet och det känns jätteskönt. Det är en så'n härlig känsla att komma in i ett rum som doftar av klorin, ajax och sköljmedel.
Eftersom resten av veckan är fullspäckad av aktiviteter och möten, så passar jag på att ta en "ledig" dag idag. Jag har varit ledig från mina jobb och jag har bara suttit och slappat framför datorn hela eftermiddagen / kvällen. Nu är det snart dags att fullfölja min mysdag genom att blanda en screwdriver och sätta på Färjan (tv-programmet). Det är egentligen ett skit-program, men eftersom vi spelat så mycket på båtarna, så känner man igen folket och det är lite kul. Efter Färjan är det dags för CSI, som jag absolut inte får missa - det är ju veckans höjdpunkt (nästan... Ugly Betty slår ju allt)
Det är ju måndag, så det betyder att det följde med en Morden i Midsommer med GT'n och den står på tur efter CSI - så ni ser, kvällen är räddad.

Då önskar jag er en härlig kväll! Kramisar på er!!!!

Inga kommentarer: