2008-09-16

Ki Balans

Jag har börjat på Ki-balans och det är helt fantastiskt.
Man övar smidighet och balans, vilket jag verkligen behöver. Jag trodde inte att det kunde vara så skönt - i så fall hade jag börjat mycket tidigare. Jag är inne på min andra vecka nu och jag längtar efter träningen.
Underbart.
Den nya "Gröna Linjen" fungerar också bra. Har tappat 7 kg på 14 dagar. Mycket välbehövligt. Gert kör på samma linje som mig och har tappat 2 kg. Inte så konstigt att han tappat mindre, han är ju vältränad och icke överviktig. Men han har slutat prutta!
Så alla ni som har problem med gaser i magen:
- Dra ner på fibrerna i maten! Det funkar SKIT-bra. He-he...

Jag har blivit medbjuden att åka till Åmål ikväll och se på Åmåls Ljusfest. Det låter väl spännande? Kanske passar bra nu inför vår ljusstöpar-säsong.
Morgondagen kommer också att bli lite intressant. På Hotell Dalsland har man införskaffat sig en riktig "Upper-class" - bar i 1800-tals stuk. Det kommer fotografer dit och ska ta bilder och jag kommer tillbringa förmiddagen med att göra fina drinkar som ska stå på bardisken mm. Ska bli skoj!

Javisst, ja. Jag får heller inte glömma bort att meddela att helgens stora nostalgi-fest gick alldeles utmärkt. Halleluja!

Kram på er!

Inga kommentarer: