2008-08-21

Här kommer ännu ett "Coolt" inlägg

Idag trodde jag att jag skulle få en ledig dag, men ack så jag bedrog mig.
Igår gick ett av våra stora kylskåp sönder, så vi fick slänga massor med mat och övriga livsmedel. Mycket städ blir det av sådant och idag har vi således varit på jakt efter ett nytt kylskåp, burit ut det gamla, installerat det nya (efter rengöring så klart, och ni som känner mig och vet om min bacill-fobi, kan ju bara föreställa er hur hårt jag slitit) och inhandlat alla nödvändiga saker vi bara måste ha till hands i företaget. Suck. Jag har dessutom arbetat ett par timmar på skolan, tryckt cd-skivor både till en skolmusikal i Kumla och till faderskapet. Städat här hemma och sorterat sopor och skräp. Jag har också hunnit få dagens lillebror-dos. Tur det.

Nu är jag värd en liten rosé-spritzer innan sänggåendet.
Det blir ingen ledig helg heller, för jag jobbar fre, lör, sön, mån & tis.
Phew...

Kram på er!

Inga kommentarer: